Bij onze eigen GBI Servicedesk kun je terecht voor alle vragen over GBI, opleiding, training, bugs of wishes, support en ondersteuning. Antea Group heeft de ondersteuning met de GBI Servicedesk weer in eigen beheer genomen. Gebruikers van GBI beheersysteem kunnen met al hun GBI 6 én GBI World vragen terecht bij onze vernieuwde Servicedesk.
Hier vind je de GBI Servicedesk
De GBI Servicedesk van Antea Group biedt ondersteuning en support voor alle GBI versies: 6 én GBI World. Het afgelopen jaar hebben we flink geïnvesteerd in verbetering van onze GBI Servicedesk, met extra capaciteit en expertise, betere bereikbaarheid en met een nieuw ticketsysteem. We hebben het aantal calls met ruim 230% zien groeien en een tevredenheidscore van 99% over de afhandeling.
De GBI Servicedesk wordt bemenst door ervaren GBI experts, met kennis van beheer, data en ICT. Vaak vertrouwde gezichten met jarenlange ervaringen in de inrichting en het gebruik van GBI ook als applicatiebeheerder in jullie klantomgevingen. Klanten laten ons weten dat ze vooral blij zijn met de vakinhoudelijke kennis en expertise die er bij de GBI Servicedesk aanwezig is, zowel bij de 1e als ook de 2e lijn. We lossen vragen voor je op en fixen problemen met de inrichting of gebruik. We bieden ook ondersteuning voor jouw maatwerkinrichting van GBI 6, die blijft gewoon werken.
Je bereikt de GBI Servicedesk via:
- Via de website: gbibeheersysteem.nl
- Of direct op de GBI Servicedesk omgeving
- Telefoon: 0513 – 63 44 44
- E-mail: servicedesk@gbibeheersysteem.nl
- Chat: op gbibeheersysteem.nl of op gbiworld.nl
Elke werkdag tussen 8:00 en 17:00 uur staan onze experts voor je klaar!